Paramos rinkimas tampa vis aktualesnis visoms nevyriausybinėms organizacijoms. Šiame straipsnyje pabandysime apžvelgti procesą, kuris padėtų susiplanuoti paramos rinkimo kampaniją.
„1,2% GPM” yra pirma mintis, kai pagalvojame apie paramos rinkimą, nors paramą rinkti galima skirtingais būdais:
- Vienkartinė parama – bankinis pavedimas 10EUR, 20EUR, 30EUR …
- Mėnesinė parama/periodinis mokėjimas – 5EUR/mėn, 10EUR/mėn, 20EUR/mėn …
- 1,2% GPM arba 0,6% GPM internetu, telefonu?, popieriumi?
- Tiesioginis pavedimas – vienkartinė parama į organizacijos sąskaitą.
- Parama telefonu – 5EUR, 10EUR (kol žiūri koncertą)
- Verslo parama – 1000EUR, 5000EUR, 10 000EUR, …
- Savanorystė – skirkite laiką, o ne pinigus.
Galima taikyti visus būdus, galime pasirinkti vieną ar kelis, bet pradėti reiktų net ne nuo to.
Kodėl reikėtų remti organizaciją?
Parama Ukrainai, Jūsų parama pavirs juoku, Padėk pastatyti patogius namus , … Šūkis, pozicionavimas, paaiškinimas kodėl žmonės turėtų aukoti jūsų tikslui – tai bene svarbiausia dalis kurią reiktų surasti.
Galite rinkti paramą ne organizacija ir jos veikloms, bet tam tikram tikslui. 20 paruoštų savanorių, 2 pastatyti pastatai, 500 pamaitintų gyvūnų ir t.t.
Nepamirškite politikos
Turime mintyje aukojimo politikos. Dokumento, kuriame būtų surašytos taisyklės kaip vykdote pinigų rinkimą. Keli pavyzdžiai (jau visai netrukus)
Kaip atrodo kiti
Čia keli variantai, kaip kitos nevyriausybinės organizacijos susitvarkė, ar bent jau pradėjo tvarkytis paramos polapius.
Struktūriškas pateikimas
Kaip galėtų atrodyti Jūsų polapis. Mūsų darytą pavyzdį taip pat galite rasti LNF puslapio projekte.
