[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Toliau tęsiame pildyti socialinių medijų gidą. Ankstesniame straipsnyje apžvelgėme Instagram paveikslėlių matmenis, tad šįkart pereiname prie kito socialinio tinklo ir pristatome kaip tinkamai turėtų būti pateikti Facebook paveikslėlių dydžiai.
Facebook – daugiausiai aktyvių vartotojų turintis socialinis tinklas. Užtenka vieno netinkamo paveikslėlio parinkimo ir tai gali turėti įtakos nesėkmingam vartotojų pritraukimui.
Renkantis Facebook vizualų turinį svarbu atminti, kad jūsų asmeninėje laiko juostoje ir naujienų sraute paveikslėliai atrodys skirtingai. Įsitikinkite, kad matmenis pasirenkate atsižvelgdami į tai, kur norite, kad dauguma žiūrovų matytų jūsų vaizdą.
Visi pagrindiniai Facebook paveikslėlių dydžiai pateikiami šiame info-grafike:
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10px”][vc_column_text]
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10px”][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]1. Profilio nuotrauka (170 x 170)[/heading][vc_single_image images=”7649″ align=”center” alt=”Facebook profile photo”][vc_empty_space height=”40px”][vc_column_text]Nusišypsokite! Facebook profilio nuotrauka reprezentuoja jus ar jūsų prekės ženklą labiausiai: jūsų profilio nuotrauka bus rodoma, kai skelbsite įrašus ant kitų vartotojų „sienų“, ar komentuosite jau paskelbtus įrašus, tad pasistenkite, kad šis vaizdinis turinys atsispindėtų jus maksimaliai.
Patarimai:
- nuotrauka turi būti mažiausiai 180 x 180 pikselių;
- nepamirškite, jog profilio nuotrauka skirtingai bus rodoma kompiuterio ekrane (170 x 170 pikselių) ir išmaniajame telefone (128 x 128 pikselių);
- nuotraukos miniatiūra yra lygi 32 x 32 pikselių.
[/vc_column_text][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”] 2. Viršelio nuotrauka (820 x 312)[/heading][vc_single_image images=”7651″ align=”center” alt=”Facebook cover”][vc_empty_space height=”40px”][vc_column_text]Facebook viršelio nuotrauka rodoma tik jūsų Facebook laiko juostoje, tačiau ji yra daug didesnė nei profilio nuotrauka ar kiti Facebook paveikslėlių dydžiai, tad tai suteikia laisvės išnaudoti savo kūrybiškumą!
Profilio nuotrauka gali būti tinkamas pasirinkimas jūsų asmeninei nuotraukai ar prekės ženklo logotipui, tuo tarpu viršelio nuotraukai verta pasirinkti tokį vaizdinį turinį, kuris dar labiau sustiprintų jūsų asmenybę ar jūsų prekės ženklą.
Patarimai:
- minimalus viršelio nuotraukos dydis – 400 x 150 pikselių;
- kompiuterio ekrane pateikiama 820 x 312 pikselių, išmaniojo telefono ekrane – 640 x 360 pikselių;
- siekdami geriausio rezultato, paveikslėlį įkelkite RGB JPG formatu bei ne didesnio nei 100 KB dydžio;
- jei vaizdas yra su logotipu ar tekstu, geriausia jį pateikti PNG formatu;
[/vc_column_text][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]3. Renginio paveikslėlis (1920 x 1080)[/heading][vc_single_image images=”7650″ align=”center” alt=”Facebook infograph”][vc_empty_space height=”40px”][vc_column_text]Visame Facebook naujienų sraute, renginiai padeda pritraukti vartotojų dėmesį, tad turėti gerai sukurtą renginį su dar geresniu jo paveikslėliu, svarbu. Tam taip pat reikia įsitikinti, kad turite tinkamus renginio nuotraukos matmenis.
Patarimai:
- minimalus renginio viršelio dydis – 470 x 174 pikselių;
- atminkite, kad į renginį įkėlus renginio nuotrauką, vėliau jos koreguoti negalima!
[/vc_column_text][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]4. Feed paveikslėliai[/heading][vc_single_image images=”7648″ align=”center” alt=”Facebook cover”][vc_empty_space height=”40px”][vc_column_text]Įrašais su nuotrauka mėgsta dalintis visi! Šios nuotraukos visada rodomos jūsų laiko juostoje ir idealiu atveju jos bus rodomos daugumoje jūsų stebėtojų naujienų srautų. Visgi sumažėjus natūraliam pasiekiamumui, tikėtina, kad jūsų įrašą pamatys nedaugelis. Kitaip tariant, taisyklė paprasta – kuo daugiau žmonių įsitrauks į jūsų įrašą, tuo didesnė tikimybė, kad kiti jūsų stebėtojai ir jų sekėjai matys šią veiklą.
Patarimai:
- minimalus dydis – 600 x 315 pikselių;
- jeigu savo prekinio ženklo Facebook puslapyje dalinatės carousel tipo paveikslėliais, jų dydis turėtų būti 1080 x 1080 pikselių;
- feed‘e paveikslėlis bus rodomas maksimaliai 470 pikselių pločiu.
Pavyzdžiai:[/vc_column_text][vc_single_image images=”7526″ align=”center” alt=”Facebook feed photos”][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]5. Feed video[/heading][vc_column_text]Facebook vaizdo įrašus galima įkelti kvadrato, vertikaliu arba horizontaliu formatais.
Visgi optimaliam žiūrėjimui, geriausia naudoti išmaniesiems telefonams pritaikytą video formatą.
Patarimai:
- rekomenduojamas video santykis 4:5;
- maksimali video trukmė – 240 minučių;
- minimali trukmė – 1 sekundė;
- didžiausias galimas video dydis – 4GB.
Pavyzdžiai:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image images=”7519″ align=”center” alt=”Facebook video”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image images=”7520″ align=”center” alt=”Facebook video”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]6. Stories[/heading][vc_column_text]Kaip ir Instagram Stories, taip ir Facebook, vaizdo santykis prilygsta 9:16 su 1080 x 1920 pikselių.
Patarimai:
- dalindamiesi Facebook Stories, apsvarstykite galimybę palikti maždaug 14% (arba 250 pikselių) vietos vaizdo viršuje ir apačioje. Tokiu atveju, jūsų nuotrauka nebus užgožta call-to-action funkcijų;
- nesirinkite vaizdo, kurio plotis mažesnis nei 500 pikselių.
Pavyzdys:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image images=”7518″ align=”center” alt=”Facebook stories ad”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image images=”7602″ alt=”Google stories ad”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]7. Reklamos[/heading][vc_column_text]Kalbant apie reklamas, Facebook turi griežtas taisykles jų vizualaus turinio dydžiams ir santykiams.
Neturėdami tinkamo reklamos vaizdinės medžiagos dydžio, rizikuojate nesulaukti norimų vartotojų peržiūrų ir įsitraukimo, kadangi Facebook neoptimizuos jūsų pasidalintų reklamų, jei šios neatitiks taisyklių.
Tad štai visas reikiamas Facebook reklamų dydžių info-grafikas:[/vc_column_text][vc_single_image images=”7683″ size=”large” alt=”Facebook ads size guide”][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”] 7. 1. Feed reklama[/heading][vc_column_text]Feed reklama su nuotrauka – vienas dažniausiai naudojamų reklamos formatų, norint, kad jūsų žinutė būtų perduota.
Šiam reklamų tipui rekomenduojama naudoti 1200 x 628 pikselių nuotrauką, jei ji yra stačiakampė arba 1080 x 1080 pikselių nuotrauką, jei ši yra kvadratinė.
Patarimai:
- minimalus nuotraukų dydis – 600 x 600 pikselių;
- maksimalus nuotraukos failo dydis – 30 MB.
Pavyzdys:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image images=”7517″ align=”center” alt=”Facebook feed ad”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image images=”7601″ alt=”Feed ad”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]7. 2. Video reklama[/heading][vc_column_text]Facebook video reklamai, nepaisant to, ar tai bus Right Column (t. y. reklama, esanti dešiniajame Facebook puslapių stulpelyje), ar reklama naujienų sraute, visada galima taikyti santykį, esantį tarp 9:16 ir 16:9.
Patarimai:
- rekomenduojamas dydis – 1080 x 1350 pikselių;
- norėdami pasiekti geriausių rezultatų, video kelkite su kuo didesne skiriamąją geba;
maksimalus failo dydis – 4 GB;
Pavyzdys:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image images=”7516″ align=”center” alt=”Facebook video ad”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image images=”7603″ alt=”facebook video ad”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”] 7. 3. Right Column reklama[/heading][vc_column_text]Nuotraukos šaltinis: Jon Loomer Digital[/vc_column_text][vc_single_image images=”7619″ size=”large” align=”left” alt=”right column ad” link_target=”_blank”][vc_column_text]Šios reklamos rodomos tik darbalaukyje, dešiniajame Facebook puslapių stulpelyje.
Patarimai:
- rekomenduojamas dydis – 1200 x 627 pikselių;
- galimas nuo 1.91:1 iki 1:1 santykis.
[/vc_column_text][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]7. 4. Instant Article reklama[/heading][vc_single_image images=”7618″ align=”left” alt=”instant article ad”][vc_column_text]Nuotraukos šaltinis: Ad Espresso[/vc_column_text][vc_column_text]Instant Article reklama yra greitas būdas Facebook vartotojams platinti savo svetainėje patalpintą turinį.
Patarimai:
- rekomenduojamas dydis – 1200 x 628 pikselių;
- galimas nuo 1.91:1 iki 9:16 santykis.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]