Socialinių medijų gidas: LinkedIn paveikslėlių dydžiai 2021 (+Infografikas!)

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Praėjusiame straipsnyje apžvelgėme Instagram nuotraukų dydžius ir matmenis, tad ir toliau tęsiame šią straipsnių seriją apie socialinių medijų nuotraukų išmatavimus. Šįkart aptarsime, kokie būna LinkedIn paveikslėlių dydžiai.

[/vc_column_text][vc_column_text]LinkedIn, turintis 467 milijonus registruotų vartotojų, yra didžiausias profesinis socialinis tinklas pasaulyje. Kuomet kiti socialiniai tinklai gali puikiai generuoti vartotojų srautą, LinkedIn pasitarnauja kaip puiki vieta atrasti jūsų įmonei tinkamus darbuotojus ar susisiekti su kitais pramonės lyderiais, tad vizuali medžiaga talpinama čia taip pat yra labai svarbi.
[/vc_column_text][vc_column_text]Dalinamės info-grafiku, kuriame pateikti visi pagrindiniai LinkedIn paveikslėlių dydžiai:

LI infograph 1[/vc_column_text][vc_column_text]

Parsisiųsti infografiką

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10px”][heading header_type=”h3″ header_weight=”bold” header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]1. Profilio nuotrauka (400 x 400)[/heading][vc_single_image images=”7292″ align=”center” alt=”LinkedIn profilio nuotrauka”][vc_empty_space height=”40px”][vc_column_text]Jūsų LinkedIn profilio nuotrauka – informacija, kuri socialiniame tinkle jus reprezentuoja pirmiausiai. Bet kas užsukęs į jūsų profilį visų pirma žvilgtelės į jūsų nuotrauką, todėl yra svarbu ne tik tinkamai parinkti nuotraukos dydį, tačiau ir tinkamą – pakankamai formalaus stiliaus – nuotrauką. Juk visgi LinkedIn yra profesinis socialinis tinklas.[/vc_column_text][vc_column_text]Patarimai:

  • rekomenduojama naudoti nuotrauką nuo 400 x 400 iki 2000 x 2000 pikselių;
  • galimi failų formatai – JPG, GIF arba PNG.

[/vc_column_text][heading header_type=”h3″ header_weight=”bold” header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]2. Profilio viršelio nuotrauka (1584 x 396)[/heading][vc_single_image images=”7293″ align=”center” alt=”LinkedIn viršelio nuotrauka”][vc_empty_space height=”40px”][vc_column_text]Rasti paveikslėlį, kuris atitiktų LinkedIn viršelio matmenis, kartais gali būti kiek kebloka, visgi paieškoti verta, nes tik tokiu būdu užsitikrinsite, kad jūsų profilis atrodys puikiai![/vc_column_text][vc_column_text]Patarimas: mobiliojo telefono bei kompiuterio ekranuose LinkedIn profilio viršelio nuotraukos apkarpomos skirtingai, tad įkėlę paveikslėlį, įsitikinkite, kad peržiūrėjote savo profilį abiejų tipų ekranuose.[/vc_column_text][heading header_type=”h3″ header_weight=”bold” header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]3. Įrašo nuorodos paveikslėlis (1200 x 627)[/heading][vc_single_image images=”7411″ align=”center” alt=”LinkedIn įrašo nuorodos paveikslėlis”][vc_empty_space height=”40px”][vc_column_text]Į LinkedIn įrašą įklijuojant nuorodą, automatiškai sugeneruojamas miniatiūros vaizdas (jei toks yra, kartu su straipsniu ar svetainės pavadinimu), kurį galima matyti peržiūroje. Nepaisant to, jūs galite paveikslėlį pritaikyti pagal savo skonį. Tereikia spustelėti paveikslėlio piktogramą po teksto laukeliu ir pasirinkti nuotrauką iš savo kompiuterio.

Patarimai:

  • naudojamas paveikslėlis turėtų atitikti 1.91:1 santykį;
  • paveikslėlis turėtų būti ne mažesnis nei 200 pikselių pločio;
  • jei vaizdo plotis yra mažesnis nei 200 pikselių, jis bus rodomas kaip miniatiūra kairėje įrašo pusėje.

[/vc_column_text][heading header_type=”h3″ header_weight=”bold” header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]4. Įmonės Life Tab paveikslėlis(1128 x 376)[/heading][vc_single_image images=”7290″ align=”center” alt=”LinkedIn lifetab”][vc_empty_space height=”40px”][vc_column_text]LinkedIn įmonės puslapių Life Tab paveikslėlis leidžia išsamiau apžvelgti kasdienę įmonės darbuotojų patirtį, suformuoti autentišką vartotojų jausmą įmonės atžvilgiu. Kiekvienas kvadratas reiškia skirtingą tikslinės auditorijos puslapį, todėl atsižvelgdami į auditorijos LinkedIn profilius, galite sukurti kiekvienam auditorijos tipui pritaikytą patirtį.

Šiuo metu Life Tab apima du vaizdų tipus. Pirmasis jų yra pagrindinis vaizdas, kuris naudojamas kaip jūsų puslapio paryškinimas, antrasis – horizontaliai slenkanti ir žemiau esanti, kitų įmonės nuotraukų galerija.[/vc_column_text][heading header_type=”h3″ header_weight=”bold” header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]5. Reklamos[/heading][vc_single_image images=”7289″ align=”center” alt=”LinkedIn ads”][vc_empty_space height=”40px”][vc_column_text]LinkedIn paryškinta reklama leidžia jums bendrinti įrašą ne tik su jūsų įmonę sekančiais vartotojais. Šio tipo reklama įsimaišo tarp viso, vartotojų srautuose pasirodančio, turinio ir galima pagalvoti, kad tai yra įprastas LinkedIn vartotojo įrašas su vaizdais, tekstu ar pan. Visgi skirtumas, jog įrašas yra pažymimas žodžiu Sponsored, siekiant neapgaudinėti skaitančiųjų. Šios reklamos paveikslėlio dydis turėtų būti 1200 x 627 pikselių (santykis – 1.91:1).

Vartotojams spustelėjus jūsų Spotlight reklamą, jie iškart pateks į jūsų svetainę arba nukreipimo puslapį. Šios dinaminės reklamos gali būti pritaikytos kiekvienam vartotojui, atsižvelgiant į jo paties LinkedIn profilio duomenis, tokius kaip profilio nuotrauka, įmonės, kurioje žmogus dirba, pavadinimas ar jo turimos pareigos. Rekomenduojamas Spotlight reklamos dydis – 100 x 100 pikselių.

Carousel reklama vienu įrašu leidžia pateikti paveikslėlių seriją, tam kad būtų galima papasakoti gilesnę istoriją, pademonstruoti kelis pasiūlymus ar savo auditorijai pateikti išsamesnes įžvalgas. Rekomenduojamas dydis – 1080 x 1080 pikselių (santykis – 1:1).[/vc_column_text][heading header_type=”h3″ header_weight=”bold” header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]6. LinkedIn Stories (1080 x 1920)[/heading][vc_single_image images=”7291″ align=”center” alt=”LinkedIn story”][vc_empty_space height=”40px”][vc_column_text]LinkedIn Stories suteikia galimybę vartotojams bei įmonėms dalintis savo kasdienių profesinių akimirkų vaizdais ir trumpais vaizdo įrašais.

Dalijimasis 24 valandas egzistuojančiais Stories įrašais yra paprastas būdas pasidalinti savo patirtimi ir įžvalgomis bei užmegzti prasmingus santykius su savo profesine bendruomene.

Patarimai:

  • Stories įrašais galima dalintis tik naudojant LinkedIn mobiliąją programėlę;
  • norėdami naudotis Stories funkcija, įsitikinkite, jog turite naujausią programėlės versiją;
  • atminkite, kad LinkedIn Stories nėra pasiekiama vartotojams, esantiems Kinijoje.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Susisiekite

“ Nuostabi mintis apie gyvenima Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem: +370 650 17074

Kiti straipsniai