Instagram komunikacija verslui: tendencijos 2021 m.

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Kiekvienais naujais metais rinkodaros specialistai bando nuspėti, kas laukia industrijoje ateinančias 365 dienas. 2020 metais, kai kurie nauji Instagram įrankiai buvo akivaizdus atsakas į vykstančią pandemiją. Tuo tarpu kitas tendencijas lėmė patys vartotojai. Dalinamės Instagram komunikacija verslui 2021 m. bei į ką verta atkreipti dėmesį, siekiant vystyti savo socialinių tinklų strategiją.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]1. Ilgėjanti Instagram Live Stream trukmė[/heading][vc_column_text]Pirmą kartą pristatytas 2016 m., Instagram Live tapo puikiu būdu verslui bei individualiems asmenims akimirkas transliuoti realiu laiku. 2020 m. Instagram Live tapo būdu palaikyti ryšį bei skaitmeniniu būdu vykdyti pranešimus ar renginius. Nuo 2020 m. vasario Live video peržiūros padidėjo net 70%!

Tiesioginiai vaizdo įrašai taip pat buvo pailginti nuo vienos valandos iki keturių valandų ir dabar yra rodomi Instagram Explore skiltyje.

Instagram Live yra puikus būdas supažindinti naujus vartotojus su savo produktais ir palaikyti ryšį su savo socialinės žiniasklaidos atstovais.

Kam naudoti Instagram Live:

  • Bendrų tiesioginių transliacijų su kitomis Instagram paskyromis ir kūrėjais planavimui;
  • klausimų atsakinėjimui;
  • naujų produktų ar paslaugų pristatymui.

[/vc_column_text][vc_single_image images=”7838″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]2. Pajamų gavimas Instagram[/heading][vc_column_text]2020 m. buvo išplėsta Instagram Shop funkcija, siūlanti klientams galimybę sutaupyti, įsigyti ir atsiskaityti pačioje Instagram programoje. Shop palaikymui produktų etiketes galima rasti ne tik pranešimuose, bet ir Stories bei Live transliacijose.

2020 m. Instagram sustiprino paramą kūrėjams. Ši tendencija gali išlikti ir 2021 m. Nuo šiol su IGTV reklamų įžangomis, kūrėjai gali gauti 55% pajamų.

Įkvėptas Twitch pavyzdžio, Instagram paleido ženklelius, skirtus paremti kūrėjus jų tiesioginių transliacijų metu. Žiūrėdami tiesioginę kūrėjo transliaciją, vartotojai gali įsigyti trijų skirtingų kainų ženklelius. Ženklelių pirkimai rodomi komentaruose, įtraukiami į kūrėjo ženklelių turėtojų sąrašą ir atrakina specialią širdį.

Būdai kaip užsidirbti Instagram:

  • Savo verslui skurkite Instagram Shop;
  • naudokite produkto žymas savo įrašuose ir Stories;
  • bendradarbiaukite su kitais kūrėjais.

[/vc_column_text][vc_single_image images=”7839″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]3. Trumpa ir aiški grafika carousel įrašuose[/heading][vc_column_text]Naudojant nemokamas ir paprastas programas, Instagram galima sukurti itin paprastą grafiką. Carousel įrašuose galima talpinti iki 10 pranešimų ir dažnai būtent šio tipo įrašai naudojami švietimui. Temos gali varijuoti nuo psichinės sveikatos iki rasinio teisingumo ar patarimų apie santykius ir pan.

Štai pavyzdžiui, „Anti-Racism Daily“ yra naujienlaiškis, kuriame kiekvieną dieną nagrinėjama vis kita antirasistinė tema. Norėdami apibendrinti naujienlaiškio turinį, savo „Instagram“ įrašuose „Anti-Racism Daly“ medžiagą pateikia lengvai skaitomu formatu.

Patarimai carousel įrašams:

  • Pasirinkite temą, kuriai jaučiate aistrą ir paverskite informaciją apie ją mokomosiomis carousel skaidrėmis;
  • susiraskite programėlę, kurioje būtų jau paruošti carousel šablonai;
  • paverskite savo sukurtus infografikus carousel įrašais.

[/vc_column_text][vc_single_image images=”7840″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]4. Reels – linksmam ir lengvabūdiškam turiniui kurti[/heading][vc_column_text]Ne paslaptis, jog 2020 m. sukurta Instagram Reels funkcija įkvėpimo sėmėsi iš lengvai kuriamų, trumpų ir muzikinių Tik Tok video. Reels video yra ribojamas iki 15 sekundžių ir siūlo galimybę sujungti kelis klipus į vieną vaizdo įrašą, kas dažniausiai lemia paprastą ir lengvabūdišką turinį.

Reels yra bendrinami ir išsaugojami jūsų profilio skirtuke bei gali būti rodomi naršymo puslapyje.

Reels populiaru naudoti greitiems mokomiesiems filmukams kurti, tad, pavyzdžiui, kosmetikos prekių ženklų paskyrose neretai galima rasti įvairių video, kaip naudotis jų produktais.

Būdai naudoti Instagram Reels:

  • Greitai sudėkite trumpą gidą, kaip naudotis jūsų produktu ar paslauga;
  • bendradarbiaukite su nuomonių formuotojais bei pasiūlykite jūsų produktą ar paslaugą
  • išbandyti jiems bei parodyti tai Reels formatu.

[/vc_column_text][vc_single_image images=”7841″][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]5. Priimkite Instagram iššūkius[/heading][vc_column_text]Iššūkiai nėra visiškai naujas dalykas Instagram platformoje, tačiau pandemijos metu jie tikrai suklestėjo, o tai greičiausiai lėmė vartotojų turimas papildomas laikas. Instagram iššūkiuose gali būti žodis challenge, tačiau bendras dalykas, kurį turi jie visi, tai yra jų pačių grotažymė.

Iššūkiai Instagram kaip kad ir memai plinta itin greitai ir laikosi gairių ar taisyklių rinkinio. Kiekvienas iš jų veda į vieną ar daugiau įrašų ir yra įdomus būdas maišyti turinį.

Štai, pavyzdžiui, iššūkis #Iamjustakidchallenge, prasidėjęs Tik Tok – naudojant „Simple Plan“ dainą, iššūkis siūlo šeimos nariams atkurti seną šeimos nuotrauką su tais pačiais žmonėmis, apranga ir pozomis. Kiekvienas vaizdo įrašas naudojamas tuo pačiu formatu, kuriame dalyviai patenka į tą pačią pozą, kaip kad nuotraukoje, o vėliau ši pasirodo ekrane.

Instagram Challenges patarimai:

  • Stebėkite populiarius vaizdo įrašų kūrėjus ir atkreipkite dėmesį į iššūkių tendencijas;
  • pradėkite savo prekinio ženklo iššūkį.

[/vc_column_text][vc_single_image images=”7842″][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]6. Palaikykite mažus verslo ir ne pelno siekiančias organizacijas su Instagram Stickers[/heading][vc_column_text]Instagram Stories Stickers buvo jau kurį laiką, tačiau jų vis atsiranda naujų. Kadangi mažoms įmonėms sunkiai sekasi, Instagram pristatė naujus būdus, kaip jas palaikyti.

Kiekvienas lipdukas leidžia žiūrovui spustelėti veiksmą. Restoranai gali naudoti Order lipduką, norėdami lengvai reklamuoti savo maisto išsinešimo meniu. Tuo tarpu įprasti vartotojai gali naudoti Donation lipduką, kad padėtų remti savo mėgstamą ne pelno siekiančią organizaciją, o taip pat galima pridėti Support Small Business lipduką, norint pasidalinti savo mėgstama įmone.

Instagram Stickers patarimai:

  • Pridėkite pageidaujamą pristatymo paslaugą prie savo profilio puslapio, kad galėtumėte naudoti užsakymo lipduką;
  • reklamuokite savo mėgstamą organizaciją ir padėkite jiems pasiekti lėšų rinkimo tikslą;
  • bendradarbiaukite su kitais prekės ženklais kurdami seriją, reklamuojančią jūsų mėgstamas mažas įmones.

[/vc_column_text][vc_single_image images=”7845″][heading header_type=”h3″ header_align=”left” header_underline=”no-bordered-header”]7. Nebijokite būti dar paprastesniu[/heading][vc_column_text]Iššūkiai ar memai atkeliaujantys tiek iš Twitter, tiek iš TikTok ir Instagram prekės ženklų paskyros nėra taip gražiai kuruojamos, kaip anksčiau. Ir tai yra geras dalykas! Instagram komunikacija verslui pandemijos metu yra sudėtinga, kaip kad ir turinio kūrimas, tačiau tai prisideda prie to, kad vaizdo įrašai ir nuotraukos įgauna labiau atsitiktinį ir linksmą toną.

Netobula fotografija, Twitter įrašų ekrano kopijos ir peršokimas į populiarius memus gali tik padėti jūsų prekės ženklui jaustis patraukliu ir maloniu.

Būdai kaip Instagram kurti paprastesnį turinį:

  • Paimkite įdomų Twitter įrašą, kurį paskelbėte jūs ar jūsų sekėjas, ir naudokite ekrano kopiją Instagram įraše;
  • suraskite populiarų memą ir pritaikykite jį savo prekės ženklui;
  • vietoj to, jog filmuotumėte aukštos kokybės, gerai sumontuotus video, filmuokite juos paprasčiausiai telefonu, be jokio montažo.

[/vc_column_text][vc_column_text]Apibendrinus, Instagram komunikacija verslui išties nemažas iššūkis, kai viskas keičiasi taip greitai. Tam, kad nieko nepraliestumėte, žvilgtelkit į šį Instagram paveikslėlių dydžių 2021 m. gidą, kurį jums paruošėme![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Susisiekite

“ Nuostabi mintis apie gyvenima Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem: +370 650 17074

Kiti straipsniai