Facebook – plačiausiai naudojamas socialinis tinklas, kurio auditorija siekia net 2,8 milijardo aktyvių vartotojų per mėnesį. Visgi turint omenyje nuolatinius Facebook algoritmo pokyčius ir besikeičiančią platformos demografinę padėtį, daugelis rinkodaros specialistų susiima už galvų – ko griebtis šįkart norint sėkmingos Facebook reklamos kampanijos?
Turbūt geriausias būdas atsakyti į šį klausimą – įsivertinimas to, kas geriausiai veikia jūsų prekės ženklui: koks tonas Facebook įrašuose susilaukia daugiausiai reakcijų ar kokios Facebook reklamos kampanijos buvo sėkmingiausios. Kalbant apie pastarąsias, šiame straipsnyje pateiksime jums keletą įkvepiančių Facebook reklamos kampanijų, o svarbiausia – paaiškinsime, kodėl jas galima vadinti sėkmingomis.
### 1. GoPro
Jeigu manote, kad konkursai socialinėse medijose yra atgyvena, žvilgtelkit į „GoPro“ pavyzdį. Siekdamas reklamuoti savo naują „HERO9 Black“ fotoaparatą, prekės ženklas suorganizavo [„Million Dollar Challenge“](https://gopro.com/en/us/awards/million-dollar-challenge). Ši kampanija kviečia „GoPro“ gerbėjus visame pasaulyje pasidalinti geriausiais, neredaguotais „GoPro“ kadrais, o nugalėtojai gauna 1 mln. dolerių vertės nuolaidą „GoPro“ produkcijai.
Per 80 dienų daugiau nei 29 000 žmonių iš 125 šalių pateikė savo „HERO9 Black“ vaizdo įrašus. „GoPro“ iš 56 pateiktų vaizdo įrašų sumontavo filmuką „2 minutes of what it means to be part of the #GoProFamily“ ir šis video susilaukė 664 tūkst. peržiūrų, o jų skaičius vis didėja.
„GoPro“ klientai iš prigimties yra kūrėjų bendruomenė. Prekės ženklo Facebook nuolat pateikiamas vartotojų sukurtas turinys, o tai yra vertingiausias „GoPro“ kūrybinis turtas. Taigi, nors 1 mln. dolerių tokiai reklamos kampanijai gali atrodyti daug, prekės ženklas taip atiduoda Facebook platformą savo sekėjams, o šie savo kuriamu turiniu puikiai reprezentuoja naują „GoPro“ produktą.
Pabaigę konkursą, „GoPro“ toliau skelbė su juo susijusius Facebook įrašus, kuriuose buvo pateiktos atskirų nugalėtojų citatos, trumpos iškarpos iš jų pateiktų vaizdo įrašų ir Q&A sesijos. Unikali „GoPro“ galimybė sukompiliuoti konkurse pateiktus vaizdo įrašus į papildomą turinį suteikia jų kampanijai ilgaamžiškumo.
### 2. Kay Jewelers
Ši „Kay Jewelers“ video reklama Facebook pasakoja greitą, bet jaudinančią istoriją (kuo ir pasižymi šio prekinio ženklo istorijos), sunaudojančią vos keletą sekundžių žiūrovo dėmesio. Nė nereikia įjungti vaizdo įraše esančio garso, kad asmuo suprastų pagrindinę video žinutę bei tai, kas jame vyksta.
Jei reklamuojate sentimentalios vertės produktą, kaip kad „Kay Jewelers“, Facebook video kampanijos yra puikus pasirinkimas. Tik įsitikinkite, kad jūsų vaizdo įrašo pabaiga aiški (ir laiminga) – žmonės Facebook vaizdo įrašus žiūri pasyviau nei „YouTube“ ir neturi laiko interpretuoti jūsų turinio, jei jis yra per ilgas ar sudėtingas.
Kodėl ši „Kay Jewelers“ kampanija yra sėkminga? Viena priežasčių yra ta, jog vos pamačius vaizdo įrašo sceną, yra aiški bendra idėja ir tai, ką matys žiūrintysis. Taip pat vaizdo įrašo esmę galima suprasti be įjungto garso, o tai yra svarbu, nes net 85% Facebook vaizdo įrašų žiūrimi būtent taip.
### 3. LEGO
### 4. Jeni’s Splendid Ice Creams
Kiekviename [„Jeni‘s Splendid Ice Creams“](https://www.facebook.com/JenisIceCreams) kampanijos centre yra akį traukiantis, spalvingas, interaktyvus, į produktus orientuotas turinys. Ne išimtis buvo ir prekės ženklo kampanija, pristatanti jų naują „Buttercream Birthday Cake“ ledų skonį.
Pradžioje prekės ženklas skelbė užuominas sekėjams, koks ketina būti naujas ledų skonis. Vėliau įmonė paskelbė virtualius kvietimus į netikėtą gimtadienio vakarėlį, norėdama „patenkinti skonį, kuris gimė vakarėliui“, taip sukurdama savo gerbėjams intrigą.
Tada, kai šis skonis buvo pristatytas, „Jeni’s Splendid Ice Creams“ naudojo savo Facebook, kad surengtų pilną „Buttercream“ gimtadienio tortų šventės kampaniją. *Stop-motion* konfeti grafika, iš arti pateikti produkto kadrai su ryškiais aprašymais bei netgi ta proga pasamdytas balionų menininkas!
### 5. The Teaching Company
„The Teaching Company“ – švietimo kursų rengėjas. Pirmosiomis COVID-19 dienomis prekės ženklas norėjo pasinaudoti augančiomis žmonių ambicijomis išmokti ką nors naujo.
Skaičiai kalba patys už save – nuo 2020 m. kovo 15 d. iki balandžio 30 d. kampanija sugeneravo 5540 prenumeratų ir padidino bendrą vidutinį mėnesio prenumeratų skaičių daugiau nei 10 kartų, lyginti su praėjusiais metais.