Mūsų paskutiniame straipsnyje apie Quora trumpai pristatėme, kas yra Quora ir kodėl verta atkreipti dėmesį į šį socialinį tinklą. Šįkart plačiau nagrinėsime klausimą, kokias būdais gali būti padidintas Quora vartotojų srautas.
Pirma, prisiminkime, kodėl verta skirti savo dėmesį Quora. Quara – socialinis tinklas klausimams ir atsakymams, kuriame galite:
- greitai sukurti el. pašto adresų sąrašą;
- įtvirtinti savo kompetencijas ir autoritetą specializuotoje srityje;
- gauti daug organiškų įrašų peržiūrų;
- pritraukti į savo bendruomenę tūkstančius naujų narių;
- būti publikuojami tokiuose leidiniuose kaip Time ar Inc.
Visgi, norint, kad visa tai įvyktų, jūsų atsakymai turi būti matomi ir skaitomi, o vartotojai turi už juos balsuoti (angl. upvote).
Norint tai pasiekti, reikia imtis atitinkamų veiksmų, tad šiame straipsnyje pateiksime jums 10 būdų, kuriais naudojasi top Quora rašytojai ir kurie leis jums užtikrinti, kad jūsų sulaukiamas Quora vartotojų srautas bus didelis.
1. Atsakinėkite tik į jums aktualius klausimus ir pateikite reikalingą Informaciją savo profilyje
Geriausi Quora rinkodaros specialistai suranda ir atsako į svarbiausius savo prekės ženklo klausimus!
Savo nišoje jie siekia dominuoti kaip autoritetingi lyderiai ir tokiu būdu užsitikrinti aukščiausias pozicijas Google paieškoje.
Quora tinkle pamatysite, kad daugelis rašytojų sutelkia dėmesį į įvairius gyvenimo būdo klausimus, nes tokio pobūdžio klausimai greičiausiai sulaukia teigiamų įvertinimų ir komentarų, tačiau jei jie nėra susiję su jūsų verslu, tuomet atsakinėti į juos neverta.
Prie jūsų atsakymų kokybės taip pat gali prisidėti ir jūsų profilio informacija. Atsižvelgdami į savo verslo nišą, optimizuokite savo profilio atributus:
- užpildykite About Me skiltį;
- įvardinkite savo kompetencijas;
- aprašykite savo interesų sritis;
- įvardinkite miestą, kuriame gyvenate;
- nurodykite mokyklas bei universitetus, kuriuos baigėte;
- nurodykite buvusias bei esamas darbovietes;
- pridėkite savo kitų socialinių puslapių paskyras.
Galiausiai, užpildykite žymos eilutę (angl. tagline) įsimenama fraze ar šūkiu. Tam skirkite ypatingą dėmesį, nes čia pateikta informacija bus rodoma kiekvieno atsakymo viršuje:

Vienos žymos patartina laikytis tam, kad įtvirtintumėte prekės ženklo atpažįstamumą tarp daugelio klausimų, į kuriuos atsakinėsite.
Jei jus domina kelios nišos ir nesate tikri, kurioje iš jų pradėti atsakinėti į klausimus, tuomet ištestuokite jas A/B principu. Galite dvi savaites rašyti vienoje nišoje ir naudoti atitinkamą informaciją savo biografijoje, tada tą patį padaryti su kita niša antrąsias dvi savaites, naudojantis jau kitu savo bio aprašymu. Vėliau palyginkite, kurios nišos atsakymai susilaukia daugiau dėmesio.
Norėdami palyginti srautus, eikite į savo profilio skyrių Stats. Čia galite pakeisti datą pagal laiko intervalą, kurį norite analizuoti:

Ši statistika suteiks jums stiprią jūsų veiklos apžvalgą. Ir nors šiuo atveju svarbiausia metrika yra potencialių klientų skaičius, daugiau peržiūrų ir teigiamų atsakymų įvertinimų turi didelę koreliaciją su potencialių klientų procentu.
2. Sukurkite stiprų BIO aprašymą
Galite atsakyti į 1000 Quora klausimų, bet jei nesugeneruosite potencialių klientų, jūsų sunkus darbas nueis „šuniui ant uodegos“.
Dėl šios priežasties privalote optimizuoti savo BIO aprašymą.
Geriausi Quora rašytojai sukuria tokius BIO, kurie prilygsta jų pagrindiniam svetainės puslapiui.
Top rašytojai naudoja šiuos elementus:
- Atitinkamas pasiūlymas.
- Socialinis patvirtinimas.
- Įsimenama nuotrauka.
- Nuorodos į kito asmens turinį.
Štai vienas iš pavyzdžių, kurį galima panagrinėti:

Pavyzdyje matome nuorodą į įmonės puslapį (Autopilot), tuomet – nuorodą į puslapį, kuriame galima įsigyti autoriaus knygą bei socialinį pripažinimą teikiančių įmonių sąrašą.
Taip pat, verta atkreipti dėmesį, kaip autorius, besidalindamas mėgstamiausiais Quora atsakymais, gali lengvai nukreipti lankytojų srautą.
Neišradinėkite dviračio – radę tinkamų rašytojų BIO pavyzdžių Quora puslapyje, pasitelkite juos ir pritaikykite sau.
3. Raskite klausimus ir atsakykite į juos 10 kartų greičiau
Svarbu žinoti, kaip rašyti kokybiškus Quora atsakymus, bet jei praleisite trisdešimt minučių ieškodami kiekvieno tokio klausimo, niekada neužtikrinsite, jog jūsų Quora vartotojų srautas yra pakankamas. Turite suprasti, į kokius klausimus turėtumėte atsakyti ir kaip juos rasti kaip galima greičiau.
Norėdami rasti potencialius klientus generuojančius klausimus, pradėkite skaityti kuo daugiau atsakymų jūsų verslui aktualiomis temomis. Tuomet įsivardinkite keletą mėgstamiausių Quora rašytojų, kurių atsakymai yra susiję su šiomis temomis.
Radę mėgstamiausius, pažymėkite temas, kurias jie seka.

Prieš pereidami prie šių temų ir žymėdami kiekvieną klausimą, kuris atkreipia jūsų dėmesį, žinokit požymius, kurie išties patvirtina, jog į klausimą verta atsakyti:
- Sekėjų ir pateiktų atsakymų skaičiaus santykis yra 7:1.
- Daug sekėjų, tačiau taip pat daug prastų atsakymų.
- Klausimas, kurį galite pateikti asmeniniam įvaizdžiui pagerinti.
- Emocinė trauka. Ši trauka palengvina nuoširdesnių atsakymų rašymą.
- Atitinka jūsų BIO pasiūlymą.
Greičiausias būdas nustatyti blogai parašytą atsakymą yra įvertinti, ar rašytojas orientuojasi į savireklamą ar į vertės kitiems suteikimą.
Norėdami pradėti ieškoti klausimų, naršykite jums aktualiose temose ir išsaugokite tinkamus klausimus vėlesniam laikui. Tai jums leis efektyviai išnaudoti savo laiką.
Radę tinkamą klausimą, spustelėkite tris šalia jo esančius taškus, tada pasirinkite Answer Later.

Kai norėsite atsakinėti į savo išsaugotus klausimus, paspauskite Answer jūsų ekrano viršuje, dešinėje pusėje ir parinkite Answer drafts kairėje pusėje: ten matysite visų jūsų išsaugotų klausimų sąrašą.

4. Naudokite vizualią medžiagą
Pirmoji potencialius klientus generuojančių atsakymų dalis yra vaizdas: nenuostabu, kad žymiausi Quora nuomonės formuotojai juos naudoja beveik kiekviename atsakyme.
Skyword atliktas tyrimas parodė, kad skaitytojų skaičius padidėja 94 proc., jei paskelbtame straipsnyje naudojama atitinkama nuotrauka ar grafikas, lyginant su straipsniais be vaizdo.
Vaizdinės medžiagos naudojimas ne tik padeda susilaukti daugiau skaitytojų, bet taip pat vaizdai mūsų smegenyse padeda išskirti oksitociną, didindami pasitikėjimą produktais ar prekės ženklais. PLoS ONE atvejo tyrimo metu buvo ištirta, jog tie asmenys, kurių smegenyse išsiskyrė oksitocinas, labdaroje skyrė daugiau pinigų nei tie, kuriems oksitocinas neišsiskyrė.
Suprantant vaizdų teikiamą naudą, verta aptarti, kaip jais naudotis Quora platformoje.
Visų pirma, jūsų naudojamas vaizdas neprivalo būti atsakymo viršuje, kadangi Quora užfiksuoja pirmąją jūsų įrašo nuotrauką, kuri bus naudojama kaip peržiūra, net jei ji yra dešimt pastraipų žemiau.
Geriausi Quora rašytojai yra linkę naudoti savo ar įžymybių nuotraukas, kadangi tai neretai sulaukia didesnio atsakymų paspaudimo skaičiaus.

Geriausiuose Quora atsakymuose dažnai naudojami „prieš ir po“ vaizdai, nes jie reiškia gerą istoriją ir sukelia skaitytojui emocijas.
Quora skaitytojai mėgsta asmeniškus ir nuoširdžius įrašus, tad asmeninės atsakymą rašančiojo nuotraukos generuoja daugiau balsų. Pastebėsite, kad populiarūs Quora rašytojai savo įrašuose, naudodami vaizdus, išsamiai aprašo ir asmeninę patirtį.
5. Rašykite savo atsakymus taip, lyg rašytumėte savo dienoraštyje
Geriausiai pasirodantys Quora įrašai apima asmenines istorijas, puikius patarimus ar humorą. Kiekvienas žmogus, įskaitant jus, turi tūkstančius istorijų, iš kurių galima pasisemti idėjų.
Duška Zapata yra žinoma Quora rašytoja. Ji kasdienines istorijas paverčia emocijas sukeliančiu turiniu, kuris tampa patrauklus. Jei ieškote įkvėpimo, kaip paprastas istorijas paversti nepaprastomis, žvilgtelkit į jos pavyzdžius.
Sean Kernan, vieno iš sparčiausiai populiarėjančių Quora profilių savininkas, į klausimus atsakinėja iš puikių patarimų ir kontraversiško humoro perspektyvos. Sean sulaukė 25 tūkst. sekėjų, atsakęs vos į 158 klausimus. Jis yra puikus pavyzdys, kaip Quora sekėjų pritraukimas yra susijęs su kokybiškais atsakymais.
Mažiausioje detalėje užčiuopus galimą emociją, ateina laikas sužadinti skaitytojų vaizduotę, priversiančią juos „užsikabinti“. Čia yra keletas frazių, į kurias Quora skaitytojai itin linkę sureaguoti:
- Imagine this;
- Let me explain;
- Then everything changed.
Dabar, kai sužadinote skaitytojų vaizduotę, pabandykite parašyti dialogą.
Rašant dialogą reikalinga itin didelė empatija. Jei sugebėsite pasižymėti ja, iškart išsiskirsite kaip vienas geresnių Quora rašytojų. Štai pavyzdys iš vieno Quora atsakymo, kuris sulaukė daugiau nei 200 000 peržiūrų:

Naudojantis dialogu ir panardinant skaitytoją į sceną, užmezgamas tvirtas emocinis ryšys su istorija ir taip sulaukiama daugiau palankių atsakymo balsų.
6. Atsakinėkite su stiliumi
Turinys nėra karalius, jei dizainas neleidžia žmonėms jo skaityti. Todėl prieš rašydami Quora atsakymą, sukurkite savo turinio stilių, kad galėtumėte sulaukti daugiau įsitraukimo:
- Naudokite metaforas ir šypsenėles savo emocijoms apibūdinti.
- Optimizuokite turinį mobiliesiems telefonams (sudarykite pastraipas vienu ar dviem sakiniais).
- Paryškinkite savo pirmąjį sakinį, svarbius teiginius ir perėjimus.
- Pašalinkite visus papildomus žodžius, įskaitant very, really ar that.
- Naudokite didelį kontrastą (pvz.: „little did I know it would turn for the worst“).
- Atkreipkite dėmesį į skausmą (pvz.: „I could barely crawl out of bed“).
- Įkvėpkite kitus ir visada baikite teigiamu raginimu veikti.
- Naudokite taškus ir numeraciją.
- Klausimus pateikite kursyvu.
Jei jau turite tekstų rašymo pagrindus, tai bus puiki pradžia Quora turinio formatavimui. Visgi, kad ir ką bedarytumėte, svarbiausia nenustoti praktikuotis – niekas netapo top Quora rašytoju, atsakęs vos į kelis klausimus.
7. Išnaudokite potencialą
Jei matote, kad atsakymas tampa virusinis, tuomet parašykite tolesnį atsakymą su įterpta reklama, kadangi tai reiškia, jog bus sulaukiamas didelis Quora vartotojų srautas ir tinklo naudotojai skaitys kitus jūsų atsakymus.
Svarbu – jūsų atsakinėjimas turi atrodyti natūraliai!
Pavyzdžiui, jei straipsnio pabaigoje prisegate nuorodą, kurioje vartotojams, norintiems sužinoti daugiau, siūlote aplankyti šaltinį – su jumis viskas tampa aišku. Pagalvokite apie tai: perskaitėte kažką aiškiai reklaminio, o tuomet straipsnio pabaigoje prisegta nuoroda tik patvirtina atsakymo reklamiškumą.
Jei bandote reklamuoti savo įmonę, panaršykite startuolių kategorijose, kad atsakytumėte į klausimus, kuriuos galėsite susieti su savo įmone ir taip neatrodyti reklamiškai.
Kitaip tariant, reikia vengti griežtų prašymų, kad žmonės apsilankytų jūsų svetainėje.
Pavyzdžiui, „Start your free trial here…“ ar „Learn more about what we do here:…“.
Geresnis atsakymo pavyzdys būtų toks: „If this is a subject you’re interested in, we’ve written many articles about it. You can read them here: [insert link]
I hope they help you with [X pain point].“
Kita strategija yra įtraukti nuorodą į įrašą, siejant ją su nuorodomis į kitas įmones. Toks būdas leis neatrodyti taip, tarsi atvirai kažką reklamuotumėte.
Atlikite šiuos žingsnius iškart po to, kai vienas iš jūsų atsakymų taps virusinis.
Tačiau turėkite omenyje, kad Quora skaitytojai netoleruoja savireklamos. Todėl jei nenorite sulaukti skaitytojų nepasitenkinimo, įsitikinkite, jog savo nuoroda dalinatės bent 2/3 žemiau jūsų atsakymo pradžios. Nepažeiskite šios taisyklės! Kitaip, pateikdami atsakymus su reklama teksto pradžioje, sulauksite draudimo naudotis Quora.
Kad būtumėte saugūs, nenaudokite nuorodų, kurios veda tiesiai į nukreipimo puslapį ar puslapį su iškart rodomu iššokančiu langu.
Galiausiai, įsitikinkite, kad raginote veikti atsakydami į atitinkamą atsakymą; priešingu atveju gausite žemos kokybės srautą. Norėdami atskirti raginimą veikti nuo atsakymo, naudokite eilutę – sukurkite ją, parašydami daug iš eilės einančių brūkšnių.
8. Atsižvelkite į raktinius žodžius ir klausimus
Žinodami jūsų nišai aktualius raktinius žodžius, suraskite juos turinčius klausimus.
Jei nerandate klausimų, kuriuose naudojamas jūsų raktinis žodis ar frazė, galite paprašyti draugo užduoti klausimus, optimizuotus pagal jūsų raktinius žodžius. Taip pat įtraukite raktinius žodžiu ne tik į klausimą, bet ir į jo aprašymą.
Quora gali pastebėti, jog turite asmenį, kuris jums uždavinėja klausimus ir tokiu atveju, galite būti užblokuoti. Norėdami to išvengti, įsitikinkite, jog užduodami klausimai pasiskirstę po lygiai ir jie yra tiek optimizuoti raktiniais žodžiais, tiek ne.
9. Atkreipkite žinomų įmonių dėmesį
Geras būdas atkreipti didelių kompanijų dėmesį, surasti Quora platformoje klausimus, kurie buvo atsakyti šių įmonių bei į šiuos klausimus atsakyti jums patiems (galimai atsakyme pažymint jus dominančią įmonę).
Sulaukęs jus dominančios pramonės „vilkų“ dėmesio, pasinaudokite galimybe užmegzti ir toliau tęsti pokalbį.
Atkreipti žinomų įmonių atstovų dėmesį verta, kadangi užmezgus kontaktą, jos galimai pažymės jus įrašuose, o tai užtikrins, kad Quora vartotojų srautas bus nukreipiamas į jūsų profilį. Taip sulauksite daugiau potencialių klientų ir sekėjų.
10. Pasirodykite Times Inc. ar Business Insider
Taip, galbūt šis punktas išties skamba „ne jūsų nosiai“, bet Quora puslapyje jūs išties galite tai pasiekti!
Jei parašysite puikų atsakymą, Quora darbuotojai gali jį pastebėti ir paskelbti pasaulyje garsiose žiniasklaidos priemonėse. Savo šansus būti pastebėtiems galite padidinti rašydami ekspertinį turinį tose nišose, kurios dažnai aptariamos minėtuose leidiniuose ir kurias kruopščiai stebi Quora žiniasklaidos komanda.
Norėdami sužinoti, kokioms temoms rašyti atsakymus, raskite asmenis, kurių biografijoje yra frazė Quora Media and Publishing Team ar kita, su leidybos sritimi susijusi informacija. Tokių asmenų profiliuose galite atrasti temas, kurias jie seka ir suprasti, kur jie ieško atsakymų bei kieno atsakymus jiems patinka skaityti:

Įprastai publikacijoms Quora komanda ieško aiškiai sukurto turinio, tad naudokite atsakymuose sąrašus ir kuo mažiau komplikuotų sąvokų. Be to, suskaidykite savo tekstą į veiksmingus žingsnius, maišydami how-to turinį su savo asmenine istorija.
Visgi jei sunku rasti klausimus, kuriais domisi Quora komanda, galite tiesiog atsakinėti į populiariausius tinklo klausimus. Kuo daugiau žmonių stebės atsakymą, tuo didesnė tikimybė, kad jį pamatys ir tinkama akių pora.
Quora yra kur kas daugiau nei platforma, kurioje galima rašyti. Tai platforma, kurianti didžiulę žmonių bendruomenę, paremtą lyderystės plėtra.
Naudojantis šiame straipsnyje pateiktomis strategijomis, jūsų Quora varototojų srautas tikrai taps didesnis, o savo verslui suteiksite didžiulį konkurencinį pranašumą, kuomet būtent Quora taps vienu efektyviausių, jūsų sulaukiamų potencialių vartotojų kanalu.