Instagram Reels – viskas, ką reikia žinoti

Kai Instagram platforma sukuria naują funkciją tai reiškia tik vieną ją reikia naudoti siekiant pagerinti paskyros algoritmą. Vienas populiariausių šiandienos įrankių Instagram Reels. Tai puiki galimybė plačiai auditorijai atrasti jūsų paskyrą ir tokiu būdu padidinti jūsų prekės ženklo ar asmeninės paskyros žinomumą.

Taigi, žinojimas kaip įvaldyti Instagram Reels algoritmą yra išties didelis pranašumas tiems, kurie šiuo metu augina Instagram pasekėjų armiją. Be to, nepanašu, jog Instagram Reels populiarumas greitu metu sumažės, priešingai ​​ kaip teigia  Instagram generalinis direktorius Adam Mosseri, daugiau dėmesio bus skiriama video turiniui. 

Šiame įraše dalijamės informacija, kurią vertėtų žinoti apie Instagram Reels ir jų sėkmę.

 

Kaip veikia Instagram Reels algoritmas?

Instagram Reels algoritmas iš pradžių buvo gana mistiškas, ypač aiškinantis kokie įrašai pasirodo kaip siūlomi įrašai, arba kurie yra iškeliami į Reels Explore skiltį. 

Tačiau neseniai Instagram pareiškė, jog įrašai, kurie yra kuriami ir naudojami kitose platformose kaip, pavyzdžiui, TikTok, arba yra itin blogos kokybės, nebus prioritetizuojami t. y. jie nebus iškeliami Reels Explore skiltyje, ar siūlomi kaip rekomenduojamas turinys jūsų potencialiems pasekėjams. Taigi, turinys iš kitų platformų su jų vandens ženklais ar logotipais, įkeltas į Instagram platformą bus mažiau matomas sulauks mažiau peržiūrų. Tai tikslingas Instagram žingsnis siekiant sustabdyti kūrėjus nuo TikTok reklamos Instagram platformoje, nes akivaizdu, jog šie du socialiniai tinklai šiuo metu yra didžiausi konkurentai. 

Be to, tame pačiame pranešime, Instagram pareiškė, jog prioritetizuojamas turinys yra tas, kuris atitinka linksmo, juokingo ir įdomaus turinio kategorijas.

 

Kaip įvaldyti Instagram Reels algoritmą?

Dabar kai žinome kam Reels algoritmas teikia pirmenybę, šias įžvalgas galime pritaikyti atnaujinant turinio strategiją ir įgyjant pranašumą. 

Pasak Instagram kūrėjų, prekės ženklai ir kūrėjai turėtų talpinti Reels, kurie:

  • Yra linksmi ir įdomūs patraukia vartotojų dėmesį, prajuokina, maloniai stebina;
  • Skatina vartotojus žiūrėti dar kartą bei dalintis turiniu su kitais;
  • Yra reliatyvūs ir įkvepiantys sukuria tendenciją, kurią kiti lengvai pratęsia.
  • Naudojami kūrybiniai įrankiai kaip: tekstas, filtras, animuoti elementai ir kiti platformos siūlomi įrankiai;
  • Yra vertikalaus formato (9:16 (1080 X 1920);
  • Naudojama muzika iš Instagram muzikos bibliotekos arba originalių garso įrašų, kuriuos kuriate patys arba randate kituose Reel’suose;
  • Yra eksperimentiniai naujos, niekur dar nematytos idėjos, rodymas savo asmenybę, dalinimasis vertinga informacija ir t.t.

Išbandykite viską kol atrasite tai, kas jums tinka labiausiai!

Ekstra patarimai

  • Sekite Instagram paskyras, kurios jus įkvepia savo idėjomis ir kūrybiškumu;
  • Paieškokite tendencijų ir pritaikykite jas savo turiniui. Tačiau nekopijuokite, parodykite savo asmenybę;
  • Kurkite iššūkius, kurie kviečia jūsų auditoriją imtis veiksmų;
  • Būkite linksmi ir originalū;
  • Reels įrašus talpinkite nuosekliai tai raktas į sėkmę.

 

Reels idėjos pagal kategorijas: 

  • Užkulisiai (Behind The Scenes) – parodykite kūrimo procesą;
  • Humoras linksminantys įrašai, kurie skatina žiūrėti dar kartą bei dalintis su kitais;
  • Iššūkiai sudomina auditoriją ir įkvepia pratęsti iššūkį;
  • Perėjimai (angl. transitions) kūrybiniai, dažnai aukštos kokybės sprendimai, kurie verčia auditoriją žiūrėti įrašą ne vieną kartą.

 

Ko vertėtų vengti?

Pasak Instagram, prekės ženklai ir kūrėjai neturėtų dalintis Reels kurie:

  • Yra žemos rezoliucijos prastos kokybės video įrašai;
  • Turi kitų aplikacijų vandens ženklus (angl. watermarks) arba logotipus;
  • Yra įkeliami su kraštinėmis/rėmu aplinkui;
  • Didžioji dalis vizualaus turinio yra padengta tekstine medžiaga;
  • Neatitinka Instagram bendruomenės gairių.

Taigi, esame tikri, jog laikydamiesi šių Instagram Reels patarimų, jūs turėsite didesnį šansą savo turiniu išsiskirti iš kitų, pasiekti daugiau žmonių, gauti daugiau naujų pasekėjų bei sustiprinti algoritmą jūsų paskyros augimui ir tikslų įgyvendinimui.

Susisiekite

“ Nuostabi mintis apie gyvenima Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem: +370 650 17074

Kiti straipsniai