Iniciavimas: Yo Mujer
Reklamos agentūra: Grey, Chile
Tikslas: informuoti vizuomenę
Tikslinė grupė: Čilės gyventojai
Kai žmogui diagnozuojamas vėžys, viskas pasikeičia. Visi žodžiai staiga įgauna naują prasmę. Dėl šios priežasties, Čilės organizacija Yo Mujer, kartu su didžiausia pasaulyje vaistų gamintoja Pfizer, į pagalbą pasitelkė dvidešimt krūties vėžiu sergančių moterų, ir išleido žodyną, kurio tikslas – padėti kitiems žmonėms geriau suprasti, ką jaučia ir galvoja, sergantieji vėžiu. Žodynas buvo komunikuojamas internete, socialiniuose tinkluose, PR straipsniais, plakatais.
Rezultatas: didelis žiniasklaidos dėmesys, net 10 000 žodynų nemokamai išdalinti Čilės ligoninėms, onkologijos centrams bei knygynams. Knygą taip pat nemokamai galima peržiūrėti internetiniame puslapyje.