Šiuo metu dauguma socialinio tinklo LINKEDIN verslo puslapių atrodo taip:


Bet jau labai greitai vaizdas šiek tiek pasikeis ir bus panašesnis į Linkedin grupės puslapį:
- Viršuje matysime prekės ženklo identitetą parodantį paveiksliuką (dydis: 1536px x 768px );
- Iš centrinės pozicijos pagrindinis langas pasislinks į kairę, dešinėje papildomi Linkedin (tikėtina) reklamos plotai;
- Žemiau – svarbiausia informacija apie organizaciją ar įmonę ir galimybė susisiekti iškart su atstovais;
- Ir ilga siena su komunikuojama informacija;


Atsiras atskira versija administratoriui, kurioje:
- Pagrindinis puslapis (updates): svarbiausia statistika, galimybė dalintis turiniu ir paskutiniai įrašai su pasiektais rezultatais;
- Nustatymai (overview): kalbos parinkimas (tikėtina, kad informacija bus galima pateikti net keliomis kalbomis), dizaino ir įmonės duomenų keitimas;
- Analitics ir Notifications – kol kas neatnaujinti.
Bendrai galime pasakyti tai, kad visi socialinių tinklų puslapiai supanašėja:) Greičiausiai panašūs dizaino pakeitimai atkeliaus ir į asmeninių Linkedin paskirų puslapius.
[button size=”lg” title=”Sekite mus LINKEDIN” link=”https://www.linkedin.com/company/nbranded”]