Kas yra „Tik Tok“ ir kaip jis gali prisidėti prie prekės ženklo marketingo strategijos?

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]„Tik Tok“ – viena naujausių, skandalingiausių ir šiuo metu vis dar populiariausia, pagal atsisiuntimų skaičių, socialinių medijų platforma, kuri su daugiau nei 2 milijardais programėlę parsisiuntusių vartotojų verčia į save atkreipti įvairių prekės ženklų dėmesį.

Šiame straipsnyje apžvelgsime „Tik Tok“programėlę bei aptarsime jos išpopuliarėjimą, o taip pat supažindinsime, kaip „Tik Tok“ gali prisidėti prie jūsų prekės ženklo marketingo strategijos.[/vc_column_text][vc_column_text]

Kas yra „Tik Tok“?

„Tik Tok“ tai video dalinimosi programa, kurioje vartotojai gali kurti bei atrasti įvairaus žanro, trumpus video. Iš pradžių programėlė didžiausio dėmesio susilaukė iš Z kartos vartotojų, dėl savo lengvabūdiško, linksmo ir šmaikštaus turinio.

Visgi, vėliau, lengvai naudojamais video kūrimo įrankiais „Tik Tok“ įtraukė ne tik jaunąją kartą, bet ir vyresnio amžiaus atstovus, garsenybes, prekės ženklus bei influencer‘ius.

Štai dėka „Tik Tok“ programėlės, „Washington Post“ per mažiau nei metus susilaukė virš 4 tūkst. sekėjų. Ši naujai sukurta socialinė platforma leido kūrybingai reprezentuoti prekės ženklą, o taip pat prisidėjo prie to, jog „Washington Post“ taptų pasiekiamas jaunajai demografinei kartai.[/vc_column_text][vc_single_image images=”5662″][vc_column_text]Nepaisant to, jog „Tik Tok“ programėlė labiausiai siejama su šokių tendencijomis bei dainavimo mėgdžiojimu (angl. lip-sync), kiekvieną dieną pastebimos naujos ir kūrybiškos „Tik Tok“ inovacijos.

Plačiai paplitusius “Tik Tok” video galima surasti beveik apie kiekvieną temą. Populiariais šių temų pavyzdžiais tampa gyvūnai, mada, fizinės treniruotės , įvairios pamokos, pokštai ir pan.

Kaip jau minėta, vienas patraukliausių socialinį tinklą išpopuliarinusių aspektų tapo lengvas linksmų ir įtraukiančių video kūrimas bei pasiekiamumas. Nepaisant to, kokius video redagavimo įgūdžius turi vartotojas, programėlė pripildyta įvairiomis montavimo funkcijomis ir efektais, tad tai ją padaro universalia bei lengvai naudojama.[/vc_column_text][vc_column_text]

Ar jūsų prekės ženklui reikia „Tik Tok“ paskyros?

Keletas priežasčių, kodėl verta atkreipti dėmesį į „Tik Tok“.

1. Iš pirmo žvilgsnio „Tik Tok“ gali pasirodyti kaip vien šokiais bei lip-sync iššūkiais pasižyminti programėlė, tačiau šiuos aspektus galima įsivaizduoti tik kaip nedidelę ledkalnio viršūnę.

Tuo tarpu visas nematomas bei paslėptas „Tik Tok“ ledkalnio pagrindas sudarytas iš vis labiau augančio platformos potencialo ir jos auditorijos plėtimosi.

Be minėtojo „Washington Post“, „Tik Tok“ pradeda naudotis ir daug kitų įmonių, siekiant plėsti savo bendruomenę bei gerinti prekės ženklo žinomumą.

„Tik Tok“ dėka galima pasiekti visiškai naują auditoriją, o prie to prisideda galimybė kurti įvairaus žanro video, be didelių įmonės kaštų.[/vc_column_text][vc_single_image images=”5663″][vc_column_text]2. Vidutinis „Tik Tok“ vartotojo praleidimo laikas programėlėje yra 52 minutės, kas yra marios laiko jūsų prekės ženklui įtraukti vartotoją. 

„Tik Tok“ socialinį tinklą galima prilyginti namams, į kuriuos dėl tikro, priverčiančio susitapatinti bei trumpo video turinio, norisi sugrįžti vėl ir vėl. 

Šimtai prekės ženklų prisijungia prie šio socialinio tinklo bendruomenės, kurdami įvairiausias komunikacijos strategijas. Priklausomai nuo jūsų turimų komunikacijos strategijos tikslų, tai gali neblogai pasitarnauti ir jums.[/vc_column_text][vc_column_text]

3 priežastys, kaip „Tik Tok“ gali prisidėti prie prekės ženklo marketingo strategijos

1. Galimybė kurti dar kūrybiškesnį prekės ženklo video turinį

Su šiuo super kūrybišku video redagavimo įrankiu, prekės ženklai gali filmuoti, redaguoti bei dalintis įvairiais video šviesos greičiu. Nereikia papildomų video įrankių ar profesionalių redagavimo programų – viskas gali būti įvykdoma „Tik Tok“ pagalba.

Puikiu pavyzdžiu galėtų būti „Fenty Beauty“ –  kosmetikos testavimui gyvūnų nenaudojanti įmonė.

Ši pasinaudojo „Tik Tok“, dalinantis filtrų nenaudojančiais video, reprezentuojančiais „Fenty Beauty“ produktus bei jų bendruomenę.

Kai kurie šio prekės ženklo labai nesudėtingai sukurti video, susilaukė keliasdešimt tūkstančių peržiūrų. Pavyzdžiui šis:[/vc_column_text][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][vc_column_text]Dar vienas „Tik Tok“ pliusas, jog video iš šio socialinio tinklapio taip pat galima dalintis ir „Instagram“ bei „Facebook“ platformose.

2. Pasiekite naują prekės ženklo auditoriją

Jeigu norite praplėsti savo prekės ženklo auditoriją ar sudominti jaunesnio amžiaus vartotojus – „Tik Tok“ puiki priemonė eksperimentuoti.  Pavyzdys – „NowThis Politics“ prekės ženklas.

Sunku patikėti, jog politinių naujienų portalas galėtų turėti paskyrą „Tik Tok“ programėlėje, žinant, jog didesnė „Tik Tok“ vartotojų dalis sudaryta iš jaunesnio amžiaus asmenų. 

Visgi, dėl kūrybiškų sprendimų išryškinant naujienas, „NowThis Politics“ video tapo masiškai pasklidusiais bei pelnė milijonus peržiūrų.[/vc_column_text][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][vc_column_text]

3. Įsibėgėjanti influencer‘ių rinkodara 

Šiuo metu influencer‘ių rinkodara „Tik Tok“ programėlėje dar tik žengia pirmuosius žingsnius. 

Tai  reiškia, jog tai puikus metas jau dabar užmegzti ryšius su turinio formuotojais, norint „Tik Tok“ medijoje reklamuoti savo produktą ar paslaugą. 

Gerai žinomas amerikiečių prekės ženklas „Target“ savo produkcijai reklamuoti pasitelkė „Tik Tok“ influencer‘ės Victoria Bachlet pagalbą. 

Šis „Target“ remiamas video sulaukė daugiau nei vieno milijono peržiūrų bei šimto komentarų. 

Tokie pavyzdžiai išties verčia apsvarstyti bendradarbiavimo su „Tik Tok“ nuomonės formuotojais galimybę.[/vc_column_text][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][vc_column_text]Nors „Tik Tok“ programėlė šiuo metu išgyvena išties didžiulį populiarumą, tačiau prekės ženklų bei verslo įmonių naudojimasis šia platforma, siekiant pranašumo konkurentų atžvilgiu, yra pakankamai mažas. 

Rekomenduojame nepraleisti „Tik Tok“ pro akis, kadangi ankstyvas įsikūrimas platformoje, susikuriant savo prekės ženklo paskyrą, gali išties atnešti didelės vertės.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Susisiekite

“ Nuostabi mintis apie gyvenima Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem: +370 650 17074

Kiti straipsniai