[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Klientas: Jaunimo reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.
Išpildymas: Jonas Vėlutis[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Reklama buvo komunikuojama Jaunimo savanoriškos tarnybos socialinio tinklo Facebook puslapyje ir įkelta į
Jaunimo politikos youtube kanalą. Per 3 dienas, tai padėjo sugeneruoti pirmojo klipo 11 472 (Facebook), 9 064 (Youtube) peržiūrų ir antrojo – 7 452 (Facebook) 1 526 (Youtube). Pirmuoju klipu taip pat dalinosi ZIP FM savo Facebook puslapyje, tai susilaukė net 35 121 peržiūrų. ZIP FM taip pat ieško sau savanorio, kurį paskelbs po 3 savaičių nuo kampanijos pradžios ir apie savanoriavimą kalbėjo jaunųjų maltiečių vadovas ZIP FM eteryje.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][counter value=”10590″ counter_size=”normal” counter_weight=”regular” underline=”underline”][vc_column_text]
Youtube peržiūros
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][counter value=”54045″ counter_size=”normal” counter_weight=”regular” underline=”underline”][vc_column_text]
Facebook peržiūros
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Kampanijos konceptas, kuriuo naudojantis sukurta reklama, gerai žinomas visiems reklamos industrijos atstovams, kai 2012m. DirecTV kartu su reklamos agentūra Grey New York klipą pristatė Kanų reklamos festivaliui.
https://www.youtube.com/watch?v=tlUqMmfiaME&list=PLw-X-FmCR3aet0ZJinRalq0EYNdUX1HR8
Paysera – pinigų pervedimo paslaugas teikianti įmonė, tokią pačią koncepciją naudojo prieš metus. Du klipai surinko virš 200 000 Youtube peržiūrų platformoje ir taip pat buvo labai neigiamai sutikti Lietuvos reklamos kūrėjų.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
https://www.youtube.com/watch?v=ENZ0FGy0ur0
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
https://www.youtube.com/watch?v=QBO5Xx7WSpo
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row title_size=”normal” title_weight=”regular” title_align=”center” title_underline=”no-underline” swatch=”swatch-white-red” top_decoration=”none” bottom_decoration=”none” height=”normal” fullheight=”off” width=”padded” vertical_alignment=”top” background_position_vertical=”0″ overlay_colour=”#000000″ overlay_opacity=”0″ overlay_grid=”off” background_image_size=”cover” background_image_repeat=”no-repeat” background_image_attachment=”scroll”][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
Mes norime labiau pasveikinti, nei teisti Jaunimo savanoriška tarnybą už šią kampaniją ir palinkėti kitą kartą būti dar originalesniais:)
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]