Idėjos įgyvendinimas: Grey, London
Tikslas: apsaugoti dviratininkus nuo nelaimingų atsitikimų kelyje
Tikslinė grupė: dviratininkai
Klientas: Volvo
Kiekvienais metais Jungtinėje Karalystėje daugiau nei 19000 dviratininkų susiduria su nelaimingais atsitikimais kelyje. Automobilių gamintojas VOLVO nusprendė šią problemą išspręsti. Jie, vairuotojams (kurie nevairuoja VOLVO) bei dviratininkams pristatė dažus, kurie veikia kaip atšvaitas ir dviratininkus nakties metu padaro labiau matomus.
Šie dažai – LifePaint – tai vandens pagrindu pagaminti atspindinčių savybių turintys dažai, kurie gali būti purškiami ant bet kokios medžiagos. Dienos metu jie yra nematomi, tuo tarpu naktį jie tampa puikia priemone, saugančia dviratininko gyvybę kelyje.
Ir nors pagrindinis šio projekto įgyvendinimo tikslas buvo išryškinti Volvo XC90 saugos funkcijas, o ypač Intellisafe technologiją, kuri apima pėsčiųjų ir dviratininkų aptikimo sistemą, šių dažų naudos negalima nuneigti.
Būtent dėl šios priežasties šią iniciatyvą galime vertinti kaip puikų pavyzdį, parodantį, kaip savireklamos siekiančios įmonės vis tik gali prisidėti prie kilnių tikslų įgyvendinimo: pavyzdžiui, žmogaus gyvybės išgelbėjimo.