#Grotažymės (hashtags): kuo jos naudingos jūsų verslui?

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Socialinis tinklas „Instagram“ – puiki marketingo platforma verslui. Čia galima reklamuoti naujausius savo produktus, rasti naujų klientų ir tiesiogiai bendrauti su vartotojais. 

Grotažymės (ang. hashtags) padeda didinti prekės ženklo žinomumą ir pasiekti didesnę klientų auditoriją. Tai greitas ir pigus reklamos internete būdas.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Kas yra grotažymės ir kaip jos veikia?

Grotažymė – tai # grotelių ženklu pažymėtas žodis ar žodžių junginys. Jis filtruoja informaciją ir skirsto ją į kategorijas, sukurdamas į jas saitą. Bet kuris žodis ar frazė, prieš kuriuos parašysime groteles, taps aktyviai veikiančia grotažyme. Vartotojui paspaudus ant žymės, jis iškart nukeliamas į su ja susietą turinį. Grotažymių funkcija – palengvinti turinio paiešką. Tad jei norite būti lengvai aptinkami, formuluokite grotažymių raktinius žodžius trumpai ir aiškiai. Instagram‘e žymes galima dėti skelbimuose, komentaruose, profilio aprašyme (Instagram Bio) bei istorijose (Instagram Stories). [/vc_column_text][vc_column_text]

Kuo grotažymės naudingos verslui?

Tikslingai parinktos grotažymės padės jūsų prekės ženklui pasiekti didesnę auditoriją ir taip išplėsti savo potencialių verslo klientų ratą. Sykį jus aptikę žmonės taps jūsų paskyros sekėjais, o jūsų publikuojamą turinį skleis kitiems Instagram‘o vartotojams. 

Instagram‘e galima sekti ne tik vartotojo profilį, bet ir konkrečias grotažymes. Žmonės, kurie domisi tam tikra sritimi, informacijos apie ją ieško būtent grotažymių pagalba. Taigi, kai jūs prie savo turinio pridedate žymes, tampate lengviau surandami. Tai tiesiogiai prisideda prie pardavimų augimo.[/vc_column_text][vc_column_text]Socialinis tinklas „Instagram“ – puiki marketingo platforma verslui. Čia galima reklamuoti naujausius savo produktus, rasti naujų klientų ir tiesiogiai bendrauti su vartotojais. 

Grotažymės (ang. hashtags) padeda didinti prekės ženklo žinomumą ir pasiekti didesnę klientų auditoriją. Tai greitas ir pigus reklamos internete būdas.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image images=”6074″ align=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image images=”6073″ align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

Kas yra grotažymės ir kaip jos veikia?

Grotažymė – tai # grotelių ženklu pažymėtas žodis ar žodžių junginys. Jis filtruoja informaciją ir skirsto ją į kategorijas, sukurdamas į jas saitą. Bet kuris žodis ar frazė, prieš kuriuos parašysime groteles, taps aktyviai veikiančia grotažyme. Vartotojui paspaudus ant žymės, jis iškart nukeliamas į su ja susietą turinį. Grotažymių funkcija – palengvinti turinio paiešką. Tad jei norite būti lengvai aptinkami, formuluokite grotažymių raktinius žodžius trumpai ir aiškiai. Instagram‘e žymes galima dėti skelbimuose, komentaruose, profilio aprašyme (Instagram Bio) bei istorijose (Instagram Stories). [/vc_column_text][vc_column_text]

Kuo grotažymės naudingos verslui?

Tikslingai parinktos grotažymės padės jūsų prekės ženklui pasiekti didesnę auditoriją ir taip išplėsti savo potencialių verslo klientų ratą. Sykį jus aptikę žmonės taps jūsų paskyros sekėjais, o jūsų publikuojamą turinį skleis kitiems Instagram‘o vartotojams. 

Instagram‘e galima sekti ne tik vartotojo profilį, bet ir konkrečias grotažymes. Žmonės, kurie domisi tam tikra sritimi, informacijos apie ją ieško būtent grotažymių pagalba. Taigi, kai jūs prie savo turinio pridedate žymes, tampate lengviau surandami. Tai tiesiogiai prisideda prie pardavimų augimo.[/vc_column_text][vc_column_text]

Grotažymių įvairovė

Yra daug skirtingų grotažymių tipų. Kiekvienas jų atlieka savo funkciją. Kurios grotažymės yra tinkamiausios jūsų verslui, geriausiai galite nuspręsti jūs patys, nes tik jūs pažįstate savo klientus ir žinote, koks jūsų įmonės įvaizdis. Keli patarimai: jei jūsų verslo rinka – tarptautinė, jums tikrai nėra aktualu naudoti vietinei auditorijai skirtas grotažymes; jei jūsų įmonės įvaizdis – solidus ir rimtas, verčiau nenaudoti pramoginių grotažymių. 

Grotažymių tipai:

  1. Prekinio ženklo (Branded hashtags). Jos naudojamos prekės ženklo žinomumui didinti. Tai yra raktažodžiai, stipriai susiję su jūsų produkcija. Prekinio ženklo grotažymės turėtų būti matomos jau jūsų įmonės profilio aprašyme. Pavyzdžiai: Shwood Eyewear‘s #shwoodshop, So Worth Loving‘s #swlfamily.
  2. Vietinės (Location-based hashtags). Jos skirtos tikslinei tam tikros konkrečios vietos auditorijai. Pavyzdžiui, #FloridaLife, #NewYorkDrinks.
  3. Pramoginės (Entertainment hashtags). Šių grotažymių funkcija yra sutvirtinti ryšius su jau turima auditorija. Naudojamos frazės, susijusios ne tiesiogiai su prekiniu ženklu, o su skelbimo tema. Pavyzdžiui, #shopitlikeithot, #getitgirl.
  4. Masinės (Mass appeal hashtags). Tai dažnai naudojamos ir plačiai pritaikomos žymės. Jos lengvai pritraukia įvairių žmonių dėmesį, nepriklausomai nuo jų amžiaus ar interesų srities. Pavyzdžiui, #instagood, #lovelife.
  5. Laiko (Timely hashtags). Vartotojų mėgstamas tipas, nes jis labai universalus. Laiko grotažymės kalba apie metų laikus, atostogas, paros laiką. Karštą vasaros dieną savo sekėjams galima priminti, kad #vasaroslietus gaivina. O reklamuojant akinius smagu pridėti žymą #šviečiasaulė.
  6. Madingos (Trending hashtags). Grotažodžių mados mainosi taip pat dažnai, kaip ir drabužių. Madas dažniausiai diktuoja tuo metu aktualūs įvykiai, žinomi visiems.
  7. Nišinės (Niche hashtags). Vartotojai, kurie domisi sveika mityba ieškos tokių frazių, kaip #organiškasmaistas, todėl svarbu taikliai parinkti tikslinę auditoriją dominančius raktinius žodžius.
  8. Renginių (Event hashtags). Jei nusprendėte rengti konkursą, galite dėti grotažymę #contestalert. O planuodami didelį išpardavimą su grotažyme #flashsale ne tik greičiau rasite pirkėjus, bet ir galėsite savo sekėjus nudžiuginti specialiais pasiūlymais.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Kaip pamatuoti grotažymių populiarumą?

Naudokite grotažymių populiarumą analizuojančias programėles. Jų yra tikrai didelis pasirinkimas. Čia keli mūsų pasiūlymai:

1. „Keyhole“

Parodo, kiek sekėjų pridėjo jūsų sukurtą grotažymę prie savo skelbimų, taip pat rodo pasiekiamumo (ang. reach) rodiklius.[/vc_column_text][vc_single_image images=”6067″ align=”center”][vc_column_text]

2. „Hashtagify“

Programėlė siūlo populiariausias grotažymes ir pateikia neseniai sukurtų žymių populiarumo statistiką. Šis įrankis labai geras naujų grotažymių atradimui, nes parodo su jūsų žyme susijusias kitų vartotojų žymes.[/vc_column_text][vc_single_image images=”6066″ align=”center”][vc_column_text]

3. „Ritetag“

Pasiūlo jums grotažymes pagal jūsų tekstą ar nuotrauką.[/vc_column_text][vc_single_image images=”6065″ align=”center”][vc_column_text]

4. „PreviewApp“

Programėlė analizuoja statistiką, kurios grotažymės buvo populiariausios. Taip pat čia galima jas skirstyti į grupes ir patogiai pridėti prie turinio.[/vc_column_text][vc_single_image images=”6064″ align=”center”][vc_empty_space height=”20px”][vc_column_text]Rodikliai, rodantys grotažymių populiarumą:

  • paspaudimų „patinka“, komentarų ir išsisaugojimų skaičius;
  • peržiūrų skaičius;
  • pasiekiamumas (ang. reach) – skaičius unikalių, naujai pasiektų vartotojų;
  • sekėjų skaičius;
  • susidomėjimas (ang. engagement).

[/vc_column_text][vc_column_text]

Kiek grotažymių viename skelbime galima naudoti?

Šiuo klausimu nuomonės gana skirtingos. Instagram‘o nustatytas limitas – 30 grotažymių viename skelbime. Šis apribojimas reikalingas tam, kad užtikrintų vartotojų apsaugą nuo spamo. Faktas, kad reikėtų naudoti bent kelias grotažymes kiekviename skelbime, nes jos pritraukia iki 70 procentų daugiau patiktukų. [/vc_column_text][vc_column_text]

Ar grotažymės turi būti matomos?

Mes patariame grotažymes atskirti nuo teksto dideliu tarpu, kad jos matytųsi tik paspaudus „žiūrėti daugiau“. Taip skelbimas atrodys švariau, jūs išlaikysite sekėjų dėmesį ir padidinsite tikimybę, kad jūsų turinys bus perskaitytas. [/vc_column_text][vc_column_text]

Kokias grotažymes naudoti?

Kiekvienam verslui reikia atrasti savo unikalią grotažymių pritaikymo strategiją. Svarbu yra ne pritraukti kuo daugiau smalsautojų, bet tikslingai orientuotis į tuos žmones, kuriems jūsų prekės ženklas tikrai gali būti aktualus. Štai todėl reikalinga vartotojų paieškos ir pritraukimo strategija. 

Rekomenduojame skirti laiko išsiaiškinti, kurios grotažymės labiausiai atitiktų jūsų prekinį ženklą ir atneštų daugiausia naudos jūsų verslui. Tai padaryti galima atlikus savo klientų ir grotažymių tyrimą bei nuolat sekant grotažymių teikiamą pasiekiamumo progresą. 

Norime pabrėžti, kad populiariausios grotažymės negarantuoja efektyvumo. Verčiau orientuotis ne į masiškai populiarias, bet jūsų vartotojų tikslinei grupei labiausiai patrauklias grotažymes. [/vc_column_text][vc_column_text]

  1. Analizuokite savo auditoriją ir nebijokite eksperimentuoti. Tyrinėkite, kuo jūsų auditorija domisi, ko jie ieško. Jei kaip grotažymes naudosite raktinius žodžius, pagal kuriuos jūsų potencialūs klientai ieško informacijos, tikrai padidinsite galimybę būti pastebėti.
  2. Analizuokite, kokias grotažymes naudoja jūsų konkurentai. Greičiausiai jie jau bus atlikę veiksmingiausių grotažymių analizę. Tai nereiškia, kad jums reikia aklai juos kopijuoti, tačiau stebėdami konkurentus pasisemsite naujų idėjų.
  3. Stebėkite influencerių naudojamas grotažymes. Jie ne veltui pritraukia didelius pasekėjų būrius – žmonėms nuomonių formuotojų turinys labai rezonuoja. Pasižiūrėkite, kokias grotažymes naudoja patys populiariausi influenceriai, kurie yra susiję su jūsų prekiniu ženklu. Tai vienas geriausių būdų išsiaiškinti, kurias Instagram‘o žymes jums verta naudoti.
  4. Naudokitės Instagram‘o grotažymių generavimo įrankiais. Tokios programėlės kaip „TagBlender“, „HashtagsForLikes“, „InstagramTags“, „Seekmetrics“, „All Hashtag“ padeda jūsų skelbimams surinkti daugiau „patinka“ paspaudimų. Grotažymės čia patogiai suskirstytos pagal kategorijas (pavyzdžiui, žmonės, mada, menas ir tt.), tad jų lengva ieškoti.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Susisiekite

“ Nuostabi mintis apie gyvenima Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem: +370 650 17074

Kiti straipsniai