Vartotojas yra „pasiekiamas”, kai jūsų žinutė pasirodo vartotojo naujienų sraute. Pasiektų vartotojų skaičius (ang. Reach) gali būti skaičiuojamas ir vertinamas labai įvairiai.
Pirmas būdas: viena žinute pasiektų vartotojų skaičius
Vienas paprasčiausių būdų, turint Facebook puslapio administratoriaus teises pasižiūrėti, kiek vartotojų pasiekė tam tikra žinutė:
Kiekviena žinute pasiektų vartotojų skaičių galite rasti: Insights>posts>All Posts Published> Reach: Organic / Paid
Jei norite turėti, tam tikro laikotarpio žinutėmis pasiektų vartotojų skaičių lentelėje, ją galite atsisiųsti: Insights>Overview>Export>Post data
Joje vienos žinutės pasiektų vartotojų skaičius: Key metrics lape Lifetime Post Total Reach stulpelis.
Antras būdas: puslapio pasiektų vartotojų skaičius
Jei norime žinoti, kiek vartotojų pasiekė turinys per tam tikrą laikotarpį, reikėtų paanalizuoti: Insights>Reach> laikotarpio nusistatymas. Čia galite palyginti, kaip keitėsi vartotojų pasiekimas padieniui.
Jei norėtumėte atlikti gylesnę analizę, patartume atsisiųsti puslapio statistiką lentelėje: Insights>Overview>Export>Page data
Reikėtų žiūrėti lapuose Key metrics, stulpelių Daily Total Reach, Weekly Total Reach, 28 Days Total Reach, Daily Organic Reach, Weekly Organic Reach, 28 Days Organic Reach ir lapuose Weekly Reach Demographics, Weekly Reach by City, Weekly Reach by Country, Weekly Reach by Language esančius skaičius.
Trečias būdas: reklamos kampanijos metu pasiektų vartotojų skaičius
Jei patys leidžiate reklamos kampanijas, vartotojų pasiekimą reklamos kampanijų metu galite analizuoti: https://business.facebook.com/ads/manager/account/campaigns/
Taip pat norime supažindinti su keliais paaiškinimais, kurie padės nepasiklysti analizuojant pasiektus vartotojus.
Puslapio pasiektų vartotojų skaičius (angl. page reach) – kiek Facebook vartotojų pasiekė visas puslapis. Pateikiamas puslapio dienos/savaitės/28 dienų/visas/organiškas/mokamas unikalių vartotojų skaičius.
Žinutės pasiektų vartotojų skaičius (angl. post reach) – kiek vartotojų pasiekė viena žinutė. Pateikiamas vienos žinutės organiškas/mokamas unikalus vartotojų skaičius.
Organiniškai pasiektų vartotojų skaičius (angl. organic reach) – kiek vartotojų pasiekė turinys sklisdamas organiškai. Vartotojams po turiniu atliekant veiksmą: patinka/dalintis/komentuoti (ang. like/share/comment) turinys sklinda organiškai. Pateikiamas puslapio dienos/savaitės/28 dienų unikalių vartotojų skaičius.
Mokamai pasiektų vartotojų skaičius (angl. paid reach) – kiek vartotojų pasiekė turinys tik su reklama. Pateikiamas puslapio dienos/savaitės/28 dienų unikalių vartotojų skaičius.
Visas pasiektų vartotojų skaičius (angl. total reach) = mokamai pasiektų vartotojų skaičius + organiškai pasiektų vartotojų skaičius. Pateikiamas puslapio dienos/savaitės/28 dienų unikalių vartotojų skaičius.
Dienos / savaitės / 28 dienų pasiektų vartotojų skaičius (angl. Daily/weekly/28 days reach Organic) – kiek vartotojų pasiekė turinys per dieną/ savaitę/ 28 dienas. Facebook pateikia unikalių vartotojų skaičių.
Unikalus/neunikalus pasiektų vartotojų skaičius (angl. unique/non-unique reach) – turinys pasiekė nepasikartojančius (unikalius) vartotojus ar tam tikri vartotojai matė turinį kelis kartus (neunikalūs vartotojai).
Savaitės pasiektų vartotojų skaičius pagal amžių/šalį/miestą (angl. weekly reach demographics/ by country/ by city) – kiek vartotojų pasiekė puslapį pagal amžių/šalį/miestą per savaitę.
Reklamos kampanijos metu pasiektų vartotojų skaičius (angl. Facebook ads reach) – kiek vartotojų pasiekė tam tikra reklama žinutės/renginio/puslapio …. arba kelių reklamų blokas per tam tikrą laiką.
Norime akcentuoti, kad neįmanoma tiksliai suskaičiuoti kiek Facebook puslapis pasiekė unikalių vartotojų ilgiau nei per 28d.
Pateikdami rezultatus klientams dažniausiai skaičiuojame reklamos metu pasiektų vartotojų skaičių (unikalūs) bei visomis žinutėmis pasiektų vartotojų skaičių (neunikalus).
Kaip Jūs skaičiuojate Facebook pasiektų vartotojų skaičių? Kuris dydis Jums atrodo logiškiausias?