Idėjos įgyvendinimas: FCB Toronto
Tikslas: pateikti atsakymus apie Dauno sindromą
Tikslinė grupė: tėvai, besilaukiantys vaikų su Dauno sindromu
Žmonės, susidūrę su sveikatos problemomis, atsakymų pirmiausia ieško „Google“. Turėdama tai galvoje Kanados žmonių su Dauno sindromu draugija (angl. Canadian Down Syndrome Society, toliau – CDSS) pradėjo naują socialinę kampaniją „Atsakymai apie Dauno sindromą“.
Tėvams, sužinojusiems, kad jų vaikas turi Dauno sindromą, savaime suprantama, tokios naujienos sukelia daug sumaišties ir streso. Jie turi daugybę klausimų: kada jų vaikas pradės vaikščioti ir kalbėti? ar jis bus savarankiškas? kiek ilgai jis gyvens? Gydytojų konsultacijos jiems neužtenka, dažnai atsakymų į savo klausimus tėvai ieško internete.
Todėl CDSS pateikė „Atsakymus apie Dauno sindromą“. Tai kelios dešimtys trumpų vaizdo įrašų, kuriuose žmonės su Dauno sindromu atsako į dažniausiai užduodamus klausimus.
Agentūra dešimčiai žmonių su Dauno sindromu uždavė dažniausiai užduodamus klausimus ir nufilmavo jų atsakymus. Klausimai labai įvairūs: pradedant tuo, kas yra Dauno sindromas, ir baigiant gyvenimiškais klausimais, ar Dauno sindromą turintis žmogus gali važiuoti dviračiu ir gaminti valgį.
Jeffas Hiltsas, kūrybos direktorius:
Vien parodydami tikrus žmones su Dauno sindromu, mes sklaidome mitus apie vystymosi negalią. Tačiau pagrindinis šios kampanijos tikslas yra užtikrinti, kad žmonės, atsakymų ieškodami „Google“, pirmiausia ras šiuos vaizdo įrašus.