Klientas: Toyota
Idėjos įgyvendinimas: Y&R
Tikslas: paskatinti vairuotojus nestatyti automobilių neleistinose vietose
Tikslinė grupė: Peru prekybos centrų lankytojai
Kiekvienas didmiestis susiduria su neleistinose vietose automobilius statančiais vairuotojais. Šiai problemai spręsti Peru sostinėje Limoje, reklamos agentūra Y&R į pagalbą pasitelkė labiausiai Kelių eismo taisyklių laužytojų bijomą priemonę – apsaugos kameras. Kampanijos organizatoriai sumanė šiek tiek pagudrauti – nupirkti netikrų kamerų ir pakabinti užrašą, skelbiantį apie visų apsimetėlių reputacijos suteršimą socialiniuose tinkluose.
Kūrybiška idėja savo tikslą pasiekė – nei vienas vairuotojas neišdrįso pasistatyti automobilį ne jam skirtoje vietoje. Arčiau ženklo prisiartinę ir žinutę perskaitę „netikri neįgalieji“ nieko nelaukę sprukdavo iš vietos.
Netikros kameros vis dar atlieka savo užduotį. Tai puikus pavyzdys, kaip orginali idėja ir socialinių tinklų galia gali išspręsti net opų Kelių eismo taisyklių pažeidimą.