Paramos rinkimas tampa vis aktualesnis visoms nevyriausybinėms organizacijoms. Šiame straipsnyje pabandysime apžvelgti procesą, kuris padėtų susiplanuoti paramos rinkimo kampaniją.
„1,2% GPM” yra pirma mintis, kai pagalvojame apie paramos rinkimą, nors paramą rinkti galima skirtingais būdais:
- Vienkartinė parama – bankinis pavedimas 10EUR, 20EUR, 30EUR …
- Mėnesinė parama/periodinis mokėjimas – 5EUR/mėn, 10EUR/mėn, 20EUR/mėn …
- 1,2% GPM arba 0,6% GPM internetu, telefonu?, popieriumi?
- Tiesioginis pavedimas – vienkartinė parama į organizacijos sąskaitą.
- Parama telefonu – 5EUR, 10EUR (kol žiūri koncertą)
- Verslo parama – 1000EUR, 5000EUR, 10 000EUR, …
Galima taikyti visus būdus, galime pasirinkti vieną ar kelis, bet pradėti reiktų net ne nuo to.
Kodėl reikėtų remti organizaciją?
Parama Ukrainai, Jūsų parama pavirs juoku, Padėk pastatyti patogius namus , … Šūkis, pozicionavimas, paaiškinimas kodėl žmonės turėtų aukoti jūsų tikslui.
Čia keli variantai, kaip išdėlioti informaciją puslapyje:
TBC