9 „Instagam“ istorijų kūrimo programėlės: nuo minimalizmo iki vaizdo įrašų iš nuotraukų (1)

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

„Instagram“ istorijos (ang. Stories) – 24 valandas matomas iki 15 sekundžių trukmės vaizdo įrašas arba nuotrauka, jų koliažas, numargintas įvairiais lipdukais (ang. stickers), apklausomis (ang. polls), jaustukais (ang. emoji).

„Instagram“ istorijos gali būti naudojamos, kaip verslo ar organizacijos komunikacijos kanalas, kuriame pateikiamas įvairus turinys, pavyzdžiui drabužių fotosesijos užkulisiai.

Tačiau jei norite išties pritraukti vartotojų dėmesį su kuriamomis istorijomis, jums gali prireikti papildomo kūrybingumo. Programėlės „The Preview“ kūrėjų šiemet atliktas 10 tūkst. vartotojų tyrimas parodė, kad 86,6 % socialinio tinklo „Instagram“ naudotojų kuria istorijas ir prognozuojama, kad ši tendencija tik stiprės.

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Nbranded“ pateikia 7 atrinktas nemokamas programėles, kurios padės jūsų prekės ženklui kurti įdomesnes istorijas:

1.Minimalistams

Jei jūsų prekės ženklas ar paslauga siejamas su stilingu minimalizmu, jums gali praversti „Unfold“ programėlė. Viena populiariausių programėlių siūlo neperkrautus dizainus, kurių dėmesio centre – jūsų produktas. Šiems dizainams būdingi siauri rėmai, vintažinis minimalistinis stilius.

2.Pramuštgalviams

Jūsų prekės ženklo stilius – žaismingas ir spalvingas? Išmėginkite „A Design Kit“. Šioje programėlėje rasite ryškių lipdukų, įvairių spalvingų simbolių ar piešinių, kurie suteiks dinamikos. Verta paminėti – savo tinklaraštyje „A Design Kit“ kūrėjai pateikia naudingų patarimų, kaip pasirinkti filtrus, kas svarbu fotografuojant telefonu ir panašiai.

3.Kūrybiškumo ieškotojams

Jei trūksta idėjų, kaip įdomiai pateikti istorijas, išbandykite „Canva“, dažnai linksniuojamą žmonių, kurie patys kuria paprastus dizainus ar koliažus socialiniams tinklams. „Canva“ siūlo daugybę šablonų, milijonus fonų, 130 skirtingų šriftų. Net jei nerasite to, kas patrauktų akį ir tiktų prie jūsų stiliaus, tikėtina, prisigaudysite įdomių idėjų.

4.Vaizdo įrašų kūrėjams

Istorijos ir vaizdo įrašai – puikus derinys patraukti sekėjų dėmesį. Vaizdo įrašo pasiekiamumas socialiniuose tinkluose yra geriausias, tad nebedvejokite, ar verta kurti dinamišką vaizdą. „Magisto“ programėlė skirta standartinį vaizdo įrašą paversti 15 sekundžių išskirtiniu reginiu. Žinoma, turėkite mintyje, kad vartotojai atlaidūs istorijų kokybei ir netgi yra linkę ten matyti nenudailintus vaizdus.

5.„Pasidaryk pats“ kūrėjams

Jei jūsų „Intagram“ paskyroje yra nemažai turinio, skirto mokymuisi ar „pasidaryk pats“ tipo įrašams, jums gali praversti programėle „Jumprope“. Ji padės sugeneruoti istorijas, kurias peržiūrėdamas sekėjas matys, kaip pasigaminti kaukę iš natūralių produktų arba 5 būdus, kaip derinti jūsų papuošalus. Tiesa, „Jumprope“ kol kas prieinama tik „iOS“ savininkams.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Socialinis tinklas „Instagram“ prekės ženklams išties patrauklus, ypač, jei jūsų konkurentai dar nėra jo atradę. Sekėjų įsitraukimas į verslo paskyras geresnis, bendravimas – sklandesnis, nors techninių galimybių mažiau nei, pavyzdžiui, „Facebook“ platformoje. Todėl, jei naudojate „Instagram“ savo prekės ženklui, – atraskite vieną iš turinio formatų – istorijas. Jei istorijų erdvės jums per ankštos – išmėginkite IGTV tiesioginę transliaciją, kuri trunka iki 60 minučių.

Tai buvo pirmos penkios vaizdo turinio kūrimo programėlės. Ar naudojate kurią iš jų? Kviečiame žvilgtelti bei gauti dar daugiau įkvėpimo jūsų prekės ženklo kūrybiniams sprendimams antroje straipsnio dalyje![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Susisiekite

“ Nuostabi mintis apie gyvenima Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem: +370 650 17074

Kiti straipsniai